منتديات قلبك الشبابية
مرحبا بك عزيزي الزائر.
المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. وإن لم تكن قد سجلت كعضو معنا , نتشرف بدعوتك للمشاركة معنا
منتديات قلبك الشبابية
مرحبا بك عزيزي الزائر.
المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. وإن لم تكن قد سجلت كعضو معنا , نتشرف بدعوتك للمشاركة معنا
منتديات قلبك الشبابية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات قلبك الشبابية

منتديات قلبك الشبابية ترحب بكم معان سنفتح قلوبنا مع بعضنا كافراد الاسرة الواحدة

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» لعبة مين يجاوب
انواع علاقات البنات مع الشباب Emptyالثلاثاء ديسمبر 01, 2009 3:20 am من طرف indb@d$

» عمرو دياب بيم....
انواع علاقات البنات مع الشباب Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 2:50 am من طرف indb@d$

» اللى يوصل لرقم 5 يبقى روميو ويختار جوليت و العكس.............
انواع علاقات البنات مع الشباب Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 2:48 am من طرف indb@d$

» لعبة كداب ولا مش كداب
انواع علاقات البنات مع الشباب Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 2:44 am من طرف indb@d$

» استفسار صغير
انواع علاقات البنات مع الشباب Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 2:43 am من طرف indb@d$

» موضوع كرسى الاعتراف
انواع علاقات البنات مع الشباب Emptyالخميس نوفمبر 05, 2009 5:08 pm من طرف crazy_boy

» طرق لف الطرح
انواع علاقات البنات مع الشباب Emptyالأربعاء نوفمبر 04, 2009 12:35 pm من طرف crazy_boy

» لو شايف الحب كدة............
انواع علاقات البنات مع الشباب Emptyالأربعاء نوفمبر 04, 2009 12:32 pm من طرف crazy_boy

» طلب للرومانسى الحزينمحدش يفتح سواللا مهم لة جداا؟NO OPEN?
انواع علاقات البنات مع الشباب Emptyالأربعاء أكتوبر 28, 2009 11:01 pm من طرف crazy_boy

» شعورى نحو حبيبتى
انواع علاقات البنات مع الشباب Emptyالجمعة أكتوبر 23, 2009 6:18 pm من طرف الرومانسى الحزين

» لم ار مثلك ملاكا على هيئه بشر
انواع علاقات البنات مع الشباب Emptyالجمعة أكتوبر 23, 2009 6:16 pm من طرف الرومانسى الحزين

» مسلسل ابن الارندلى
انواع علاقات البنات مع الشباب Emptyالأربعاء أكتوبر 21, 2009 11:47 am من طرف crazy_boy

» رحله نضج
انواع علاقات البنات مع الشباب Emptyالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 2:10 am من طرف indb@d$

» قطار المووووت
انواع علاقات البنات مع الشباب Emptyالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 2:06 am من طرف indb@d$

» كلمات تقتل القلب كالرصاص
انواع علاقات البنات مع الشباب Emptyالأحد أكتوبر 18, 2009 9:12 pm من طرف الرومانسى الحزين

» ذلك الصباح
انواع علاقات البنات مع الشباب Emptyالأحد أكتوبر 18, 2009 11:51 am من طرف crazy_boy

» أغرب قضية جاسوسية أبطالها رئيس مصري وألمانيان وراقصة
انواع علاقات البنات مع الشباب Emptyالسبت أكتوبر 17, 2009 11:51 am من طرف crazy_boy

» أخطر رجال المخابرات المصرية في اسرائيل
انواع علاقات البنات مع الشباب Emptyالسبت أكتوبر 17, 2009 11:48 am من طرف crazy_boy

» اطفال اسرائيل يرسلون الهدايا ..... .....
انواع علاقات البنات مع الشباب Emptyالسبت أكتوبر 17, 2009 11:44 am من طرف crazy_boy

» اعبة اعتراف الجملة؟
انواع علاقات البنات مع الشباب Emptyالسبت أكتوبر 17, 2009 11:17 am من طرف crazy_boy

الصحافة اليوم
لاول مرة فى المنتديات العربية خدمة قراءة الصحف مباشر فقط وحصريا بمنتدانا قراءة اهم الصحف اليومية

انواع علاقات البنات مع الشباب

كاتب الموضوعرسالة
crazy_boy
عضو بيشارك كويس
عضو بيشارك كويس
crazy_boy

ذكر
العمل/الترفيه : no work
المزاج : any thing
اعلام الدول : انواع علاقات البنات مع الشباب Female31

انواع علاقات البنات مع الشباب Empty
مُساهمةموضوع: انواع علاقات البنات مع الشباب   انواع علاقات البنات مع الشباب Emptyالأربعاء سبتمبر 23, 2009 7:37 pm

موشي موشي

انواع علاقــــــــات البنات مع الشباب

^_^

1- علاقة ( أبو يــــوم ) : كيف ؟ أنا أقولك .. تكون في يوم مرة طفشاااااااااااااااااااانة ودايما يكون خميس المهم تتعرف عليك في دا اليوم وبعد كده جرب تتصل عليها.. ((خير ايش تبفى )) !! .

2- علاقة ( طفـــش ) : هدا نوع تاني يعني كيف ؟؟ المزة تلاقي نفسها طفشانة من حياتها تقوم تقولك (( أنا حاسه ان في شي جديد في حياتي)) الصراحه ' أنا أحبك ' و تكون عارفة انو مو حب بس طفشت وتبغى تتونس شوية .. ' تغيييير ' لوووووول .

3- علاقة ( عشان مصلحـــــة ) : هذا الحب أظن مفهوم يعني عندك بورشا .. لكزس .. كورفيت .. بي ام انت مرة يا ناااس عليك
وازا عندك كرولا ولا كامري لومينا خخخخ حاول ترقمها 'يللا امشي مع نفسسك'
اما بالنسبة للهدايا .. ما صارت دحين تفرق كتير بس طبعا كل ما كترت الهدايا كتر الإعجاب وكل ما كانت غالية تكون انت غالي لووووول ..
حتى تشحنلها جوالها صارت قديمة !!.

4- علاقة ( حـــب حقيقي العمــر كله ) : يعني اثنين يحبو بعض حب حقيقي من قلبهم و اللي ينتهي بزواج ... (( زي اي فيلم من الخيال ?))

5- علاقة (( حـــب نص العمـــر)) : بالعربي ! تكونو طايحين في بعض عشق و جنان و حب وتضحيه و في الاخر ما تقدر تتزوجها ... و لكل شخص ظروفه !!

6- علاقة ( صداقــــة وفلـــــــــة) : وهدا اشهر انواع العلاقات ..
يعني تقولك البنت انت مرة nice و مرة عاجبني ويا ناس عليك بس اللي بيني وبينك just friends يعني أعتبرني زي أختك ومانتعدا دا الحدود وفي بعضهم يمشو زي العسل وبعضهم يتعدو حدود ( زي اختك ) خخخخ بس يضلو friends ..
ودي العلاقة هي المفضلة عند كل الشباب والبنات دي اليومين..

(هاذي علاقتي الموفضله )

7- علاقة (عشان المظاهـــــــر ) : البنت ما تباك إلا إذا كنت أسمر ووسيم وجسم معضل و عامل سكسوكه وشعرك يروح يمين شمال ..
و عيون عسلي (( او عدسات عسلي )) !!
' وااا قد ايه حبيبي يجنن شوفو شوفو ' هدا المهم عندها ..

8- علاقة ( استبنــه )=( إحتيــــــاط ) : !! تكون البنت تعرف واحد قبلك وتحبو وكل ماتتضارب معاه تدق عليك.. دحين كل البنات يقولو ' صح ' هههه
بس كتير بنات صارو كدة والشباب ادرى ?..

9- علاقة (حــــب طرف واحــــد) : وهدا اصعب حب ..'مساكين الشباب والبنات' الله لا يكتبها على احد فينا .. دا الحب اللي من طرف واحد إذا كان صادق .. من جد أكلمكم يصير أصعب حب .. تكون انت مثلا تموووووت في البنت و هي ولا تدري عن ابو شكلك ولا رافعة عليك احلى قببب وصفففة ..
على قول المطرب/خالد عجاج : أصعب حب لما تحس
اللي انت بتحبو ما بيحبكش !!

10- علاقة ( تلفـــوووووون ) : ملعوووووبة !! قرقر كتير بس شوف مااافي ..' احبك '.. بس ردد ياليل مااطولك اذا تقابلني !!!

11- علاقة ( جنسيه) : نسأل الله السلامة..
عييييب !! (( قلة ادب )) يعني ما تبغاك إلا عشان 'الجنس ' .. يالطيف .. الغريب ان الشباب صار يتقبل الحب دا بطريقة مو طبيعية .. عيب عليكم اخس .

12- علاقة ( on line ) : قرقر مافي شوف مافي..
بس على النت .. ' وي انا بنت محترمة وما اكلمك تلفون لأ بس شوف صوري واتخيلني معاك خخخخ !! '.

13- علاقة ( مــــــزاااج وكيييـــــــــف ) : يعني تعيش معاك احلى قصة حب وبعد كم شهر تطفش منك ولا على قول المصرين (( تزهأ )) تقلب عليك وتقول

للبنات ' طفشت ابغى new ?' << كلمة معروفة عند البنات لووووول

بس قبل ما تسيبك تسوي فيلم هندي خطير واصلي !! 'شوف الصراحه يا قلبو انا قررت اني مااكلم شباب ..'
او ' القصة المعروفة التانية ' انا اتخطبت والله يوفقك '
'و اتمنى انك ما تنساني' << مو دايما يقولوها
.يعني بالعربي كدا (( تعطيك )) كلام اسمه (( عسل مر ))

....................................

لاتزعلو بنات بس دي الحقيقة بعدين قصدي على البنات التانيين مو انتو ?؟

طبعا حتى الشباب نفس الأنواع

^_^

انواع علاقات البنات مع الشباب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حوارات الشباب على البنات
» انا مضايق من البنات
» طموحات البنات بعد الكليه
» اصعب انواع الوداع
» الحمله الشعبيه لتوسيع بنطاونات البنات