منتديات قلبك الشبابية
مرحبا بك عزيزي الزائر.
المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. وإن لم تكن قد سجلت كعضو معنا , نتشرف بدعوتك للمشاركة معنا
منتديات قلبك الشبابية
مرحبا بك عزيزي الزائر.
المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. وإن لم تكن قد سجلت كعضو معنا , نتشرف بدعوتك للمشاركة معنا
منتديات قلبك الشبابية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات قلبك الشبابية

منتديات قلبك الشبابية ترحب بكم معان سنفتح قلوبنا مع بعضنا كافراد الاسرة الواحدة

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» لعبة مين يجاوب
اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالثلاثاء ديسمبر 01, 2009 3:20 am من طرف indb@d$

» عمرو دياب بيم....
اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 2:50 am من طرف indb@d$

» اللى يوصل لرقم 5 يبقى روميو ويختار جوليت و العكس.............
اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 2:48 am من طرف indb@d$

» لعبة كداب ولا مش كداب
اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 2:44 am من طرف indb@d$

» استفسار صغير
اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 2:43 am من طرف indb@d$

» موضوع كرسى الاعتراف
اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالخميس نوفمبر 05, 2009 5:08 pm من طرف crazy_boy

» طرق لف الطرح
اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالأربعاء نوفمبر 04, 2009 12:35 pm من طرف crazy_boy

» لو شايف الحب كدة............
اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالأربعاء نوفمبر 04, 2009 12:32 pm من طرف crazy_boy

» طلب للرومانسى الحزينمحدش يفتح سواللا مهم لة جداا؟NO OPEN?
اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالأربعاء أكتوبر 28, 2009 11:01 pm من طرف crazy_boy

» شعورى نحو حبيبتى
اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالجمعة أكتوبر 23, 2009 6:18 pm من طرف الرومانسى الحزين

» لم ار مثلك ملاكا على هيئه بشر
اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالجمعة أكتوبر 23, 2009 6:16 pm من طرف الرومانسى الحزين

» مسلسل ابن الارندلى
اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالأربعاء أكتوبر 21, 2009 11:47 am من طرف crazy_boy

» رحله نضج
اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 2:10 am من طرف indb@d$

» قطار المووووت
اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 2:06 am من طرف indb@d$

» كلمات تقتل القلب كالرصاص
اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالأحد أكتوبر 18, 2009 9:12 pm من طرف الرومانسى الحزين

» ذلك الصباح
اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالأحد أكتوبر 18, 2009 11:51 am من طرف crazy_boy

» أغرب قضية جاسوسية أبطالها رئيس مصري وألمانيان وراقصة
اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالسبت أكتوبر 17, 2009 11:51 am من طرف crazy_boy

» أخطر رجال المخابرات المصرية في اسرائيل
اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالسبت أكتوبر 17, 2009 11:48 am من طرف crazy_boy

» اطفال اسرائيل يرسلون الهدايا ..... .....
اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالسبت أكتوبر 17, 2009 11:44 am من طرف crazy_boy

» اعبة اعتراف الجملة؟
اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالسبت أكتوبر 17, 2009 11:17 am من طرف crazy_boy

الصحافة اليوم
لاول مرة فى المنتديات العربية خدمة قراءة الصحف مباشر فقط وحصريا بمنتدانا قراءة اهم الصحف اليومية

اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
crazy_boy
عضو بيشارك كويس
عضو بيشارك كويس
crazy_boy

ذكر
العمل/الترفيه : no work
المزاج : any thing
اعلام الدول : اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Female31

اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Empty
مُساهمةموضوع: اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية   اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالثلاثاء سبتمبر 22, 2009 12:09 am

اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية 3275545601_a1f04e1b30

"انا اعرف فتاة من سنتين وبحبها بس مش قوى بس هى بتحبنى قوى وكويسة معاية حدا وانا كنت ناوى اخطبها بس ظروغى لسة مش سامحة المشكلة انى اتعرفت على فتاة تانية من قريب وكنا اصدقاء بس بعد كدة انا حسيت انى بحبها وهى كمان حبيتنى فعلا بس هى ماتعرفش بالفتاة التانية وانا مشدود ليه جدا ومش عارف اعمل اية الاتنينن بيحبونى وانا بحبهم بس فى وحدة انا بحبها اكتر من التانية ومش قادر استغنا عن حد فيهم ياريت حد يرد علية ويقولى اعمل اية اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية بس المشكلة ان التانية بتحبنى برضو قوى وانا مش عايز اظلم حد فيهم اعمل اية فى الحكاية دى"

ملحوظة : دى مش قصتى انا
end:crazy__boy||
وياريت الافادة للاهمية
Sheko
عضو بدأ يشارك
عضو بدأ يشارك
Sheko

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية   اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالثلاثاء سبتمبر 22, 2009 7:56 am

اعمل اللى انت عاوزه
الرومانسى الحزين
مشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرف
مشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرف
الرومانسى الحزين

ذكر
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : مخنوق وكاره الدنيا
نقاط التميز : اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Sa100sa%20%2823%29
الاوسمة : اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Empty

مُساهمةموضوع: رد: اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية   اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالثلاثاء سبتمبر 22, 2009 2:39 pm

يااااااااااااااه انت ده شكل صاحبك حلو قوى انا بقولك اللى ليها سنتين
poppos
عضو بدأ يشارك
عضو بدأ يشارك
poppos

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية   اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالثلاثاء سبتمبر 22, 2009 4:44 pm

مشكوررررررررررررر
crazy_boy
عضو بيشارك كويس
عضو بيشارك كويس
crazy_boy

ذكر
العمل/الترفيه : no work
المزاج : any thing

مُساهمةموضوع: رد: اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية   اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية Emptyالأربعاء سبتمبر 23, 2009 12:54 am

شكرا لك

صفحة 1 من اصل 1